Aby dokonać kontroli wysyłki wiadomości informujących o przekroczeniach należy przejść do opcji Administracja - Operatorzy. W oknie listy operatorów należy wybrać jedną z pozycji (użytkownika), a następnie wybrać opcję Test.
Po wybraniu tej opcji jest możliwość wybrania testu wysyłki wiadomości E-mail bądź SMS. Po przeprowadzeniu tej czynności zostanie wyświetlony komunikat informujący o wysłaniu wiadomości.
W przypadku braku wystąpienia powyższego komunikatu jest to informacja o niepowodzeniu wysyłki wiadomości. Zapis tego zdarzenia zostaje zarejestrowany w pliku error.log, którego podgląd jest dostępny w programie IRS w opcji Administracja - Log. W chwili występowania niepowodzenia wysyłki testowej należy dokładnie sprawdzić ustawienia konfiguracyjne w opcji Administracja - Konfiguracja oraz w edycji operatora skontrolować poprawność e-mail oraz numeru telefonu.
Powrót do:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz